Jak wynająć?

Wypełnij formularz lub wykonaj poniższe kroki:


Krok 1 - przygotuj dokumenty


Jesteś klientem indywidualnym?

 

Prowadzisz działalność jednoosobową lub reprezentujesz spółkę cywilną?

 

Reprezentujesz Spółkę prawa handlowego? (jawna, komandytowa, partnerska, akcyjna, z ograniczoną odpowiedzialnością).

 

Krok 2 - Prześlij do nas wypełnione dokumenty

  • pocztą elektroniczną na adres [email protected]
  • Prosimy o złożenie dokumentów co najmniej 24 godziny przed planowanym odbiorem sprzętu. 

 

Krok 3 - Skontaktujemy się z Tobą 

  • po zweryfikowaniu przez nas dokumentów przygotowujemy umowę (tylko przy pierwszym wynajmie)
  • poinformujemy Cię, że można odebrać sprzęt

 

Krok 4 - Odbiór sprzętu 
  • wpłacasz kaucję zwrotną (o której wysokości decyduje wartość wypożyczanego sprzętu i czas wynajmu).
  • odbierasz sprzęt (możliwa również nasza dostawa).
  • UWAGA: przy odbiorze sprzętu należy okazać dokument tożsamości ze zdjęciem.

 

I co dalej?

  • korzystasz ze sprzętu zgodnie z swoimi potrzebami,
  • w każdej chwili możesz dopożyczyć brakujące elementy lub zwrócić niepotrzebne, 
  • możesz skorzystać z naszej fachowej porady lub zlecić wykonanie usług dodatkowych (montaż, przegląd, odbiór itp.),
  • pocztą otrzymujesz fakturę za wynajem sprzętu i wykonane usługi, na zasadach określonych w umowie.

 

A jak ze zwrotem?

  • zwracacie Państwo sprzęt (lub odbieramy go naszym transportem)
  • dokonujemy końcowego rozliczenia usługi
  • zwracamy Państwu kaucję

 

TUTAJ możesz pobrać cennik wynajmu


Uwagi:

Podpisać umowę wynajmu mogą tylko osoby wymienione w dokumentach rejestracyjnych lub pełnomocnik posiadający pisemne upoważnienie.

Wpłacenie kaucji 100% wartości rusztowania (drabiny) zwalnia z przedstawiania dokumentów.

Zastrzegamy sobie prawo zażądania przedstawienia dodatkowych dokumentów lub odmowy wynajęcia sprzętu.

Powyższe warunki podlegają negocjacji.

 

Potrzebujesz informacji? Zadzwoń +48 601 062 672

DOMENA Spółka jawna 40-608 Katowice, ul. Tadeusza Kościuszki 346a